Poznajmy się i porozmawiajmy o możliwej współpracy.
My przejmujemy zadania SEO, a Ty oferujesz Klientom kompleksową usługę i zyskujesz czas na swoje własne działania. Każdy robi to, na czym zna się najlepiej. Idealny układ biznesowy, prawda?
Jeśli w Twojej firmie brakuje działu SEO albo wręcz przeciwnie, masz tyle zamówień, że nie jesteś w stanie się z nimi uporać, we wszystkim Cię wyręczymy. Zajmujemy się całym obszarem SEO: pozyskujemy linki, tworzymy artykuły sponsorowane i przesyłamy je do publikacji, przeprowadzamy audyty stron, regularnie przekazujemy pakiety wytycznych dotyczących bloga i witryny. Możemy zająć się pozycjonowaniem kompleksowo lub skupić się na wybranych aspektach. Dostosujemy się do Twoich potrzeb.
Pozostajemy w cieniu. Nie wysyłamy raportów z naszym logo, nie kontaktujemy się z Twoimi Klientami i korzystamy wyłącznie z kont, do których dostęp zostanie udzielony Twojej Agencji, a nie bezpośrednio naszej firmie. Nasz udział w realizację kampanii SEO pozostanie niedostrzegalny dla Twoich kontrahentów.
W outsourcingowym modelu współpracy ścieżka komunikacji obejmuje aż trzy podmioty. Wiemy, że nasza reakcja na zapytanie musi być błyskawiczna i właśnie taka jest. Odpowiadamy na maile w ciągu 24 godzin (choć zazwyczaj nasza odpowiedź jest natychmiastowa) i jesteśmy stale pod telefonem w standardowych godzinach pracy.
Nic nie pozostawiamy przypadkowi, przed rozpoczęciem współpracy szczegółowo omawiamy jej zakres i stawki za konkretne usługi. Nie zaskakujemy Cię dodatkowymi kosztami. Oferujemy konkrety np.: uzyskanie min. 10 linków miesięcznie i przekazanie 2 zestawów wytycznych na bloga.
Co miesiąc będziesz otrzymywać raport z efektami naszych działań, który potem przekażesz swoim Klientom. Raport otrzymasz w formie interaktywnego panelu oraz w formacie PDF, żeby można było łatwo odczytywać i archiwizować dane.
Nie wierzymy w ogólnikowe słowa. Interesuje nas konkret, dlatego posługujemy się twardymi danymi. Efekty naszych działań mierzymy przez pryzmat zysków generowanych dla Twoich Klientów. Sukces jest dla nas policzalny i mamy na to dowody:
Oferty naszego Klienta w TOP3 wyszukiwanych fraz Google - Infron
Jaki ROAS można osiągnąć w czasie kryzysu? - Infron
O problemie, który warto mieć w biznesie - Infron.
W naszym zespole są osoby, które pracowały w korporacjach i w mniejszych agencjach, więc znamy różne modele współpracy. Działamy na rynku od 15 lat, dzięki czemu posiadamy jedną z niewielu rzeczy, których nie można tak po prostu kupić - doświadczenie.
Wstępna analiza strony - oceniamy czy w przypadku danej branży i oferty Klienta pozycjonowanie może przynieść efekty.
Kompleksowy audyt strony - weryfikujemy przystosowanie witryny do pozycjonowania. Przekazujemy rekomendacje, kierując się gradacją koszt-efekt.
Kontrola wdrożonych zmian - upewniamy się czy nowe rozwiązania są zgodne z naszymi wytycznymi.
Dodatkowo: tworzenie i publikację artykułów sponsorowanych.
Minimalny budżet SEO wynosi 1499 zł. Dodatkowo sugerowany budżet na artykuły sponsorowane to min. 1100 zł netto miesięcznie. Takie kwoty pozwolą na osiągnięcie realnych zysków. To nie koszt, ale inwestycja.