Poznajmy się i porozmawiajmy o możliwej współpracy.
Nasz zespół ma za sobą lata doświadczeń w marketingu, ale i lata doświadczeń w prowadzeniu własnego biznesu. A to oznacza, że oprócz wiedzy i umiejętności, mamy też ten szczególny instynkt rynkowej rywalizacji, który motywuje nas do osiągania coraz lepszych wyników. Każdy z nas ma swoje własne marketingowe super moce, które doskonali, żeby zwiększać potencjał Twojej firmy. Poznaj nasze umiejętności.
Jeśli ktoś stawia pierwsze kroki w marketingu już w gimnazjum, a firmę zakłada od razu po maturze, to musi coś w sobie mieć.
Rafał ma w sobie ten unikatowy gen. Nie starczyłoby strony, by opisać wszystkie jego zainteresowania i osiągnięcia, ale kogo interesuje CV. Tu liczy się doświadczenie w marketingu i prowadzeniu firmy informatycznej. A te ma ogromne, co potwierdzają historia i klienci. Do tego dochodzi pewna szczególna umiejętność przyciągania wspaniałych pracowników oddanych swojej pracy, którą wykonują po mistrzowsku.
Jaki właściciel, taka firma. Ta jest niezwykła.
Na własnej skórze przekonał się, że usługa, nawet dobrej jakości, nie gwarantuje sukcesu w biznesie. Same polecenia to za mało, by rozwijać swoją firmę. Tak odkrył SEO/SEM, czyli niezbędne narzędzia dla wspierania rozwoju firmy w XXI w. W Infronie zajmuje się tym, co kocha, czyli badaniem zmian algorytmów i optymalizacją strategii pozycjonowania, czyli SEO.
Wielkopolanin z krwi i kości, wolne chwile spędza z rodziną na budowaniu tam na strumykach, podglądaniu przyrody i harataniu w gałę.
Urodzony administrator IT, choć pierwszą pracę podjął dopiero w wieku 17 lat. Łączy w sobie idealne sprzeczności – bardzo analityczny umysł z nieograniczoną kreatywnością w rozwiązywaniu problemów. Siła spokoju i cierpliwości.
W wolnym czasie zajmuje się wędzarnictwem, konstrukcją sterowników IoT, budową elektroniki użytkowej wedle aktualnego zapotrzebowania.
Wieloletnie doświadczenie w księgowości pozwoliło skutecznie wspomóc działania firmy w tym zakresie. Współpraca rozwinęła się również na innych płaszczyznach takich jak działania SEO, kontakt z klientami czy wsparcie działań zespołu SEM.
Wolne chwile spędza z rodziną, ale zawsze znajdzie czas na pracę w ogródku, nowe wyzwania kulinarne, ciekawą książkę i dobry film.
Prowadzi kampanie Google Ads i działania SEO od 2010 r. Ma doświadczenie w obsłudze małych firm, jak też tych najbardziej znanych (Orlen, Leroy Merlin, IKEA, H&M). Współpracował z firmami z kilkudziesięciu różnych branż.
Planuje działania marketingowe dla nowych biznesów i szuka obszarów rozwoju dla Klientów z dłuższym stażem. Uwielbia pracę z planerem słów kluczowych, wyjaśnianie zagwozdek związanych z Google Analytics i pisanie skryptów Google Ads.
Wolne chwile spędza z rodziną, szczególnie na kreatywnych zabawach z dziećmi. Lubi grać na ukulele, gitarze elektrycznej i w piłkę nożną.
Nieustannie eksperymentuje z różnymi metodami prowadzenia kampanii Google Ads, aby uzyskać jak najlepsze wyniki. Z uwagą projektuje różnego rodzaju panele w Looker Studio, co pozwala mu przyspieszać swoją pracę. Kiedyś zainteresowany projektowaniem stron internetowych, obecnie uważa marketing internetowy za jedyną ścieżkę zawodową, która go interesuje.
W czasie wolnym rozwija swoje pasje związane z grafiką komputerową i fotografią.
Absolwentka filologii polskiej ze specjalizacją medialną na UW. Swoją współpracę z Infronem zaczęła jeszcze na studiach. Zajmuje się copywritingiem, godząc wytyczne SEO z ciekawym contententem. Odkąd pracuje w naszej firmie, żaden temat nie jest jej obcy. Pisanie artykułów traktuje jako okazję do zdobywania nowych wiadomości z wielu różnych dziedzin.
W wolnych chwilach biega, gra na ukulele, czyta i zgłębia zasady zdrowego stylu życia.
To człowiek, który zna klientów lepiej niż oni sami. Dzięki badaniom i analizom rynkowym wie, jak dostosować strategię firmy do aktualnych realiów. Nie interesują go przeciętne wyniki. Chce osiągać te najlepsze i dobrze wie, jak to robić. W pracy stawia na ciągły rozwój, więc codziennie sięga po książki i artykuły branżowe.
Sporo podróżuje, a wolny czas przeznacza na piłkę nożną, darta i tenisa ziemnego.
Absolwent programu Google Umiejętności Jutra. Uwielbia kampanie leadowe w systemie Google Ads oraz Meta. Dokłada wszelkich sił by nasi Partnerzy pozyskiwali jak najwięcej pożądanych leadów i docelowych Klientów. W pracy ceni dobrą komunikację i współpracę partnerską dlatego uzyskasz u niego wsparcie i wszelkie informacje na każdym etapie działań marketingowym.
Prywatnie surfer, podróżnik oraz instruktor jazdy na deskorolce. Zawsze znajdzie wolną chwilę na lekcje języka hiszpańskiego.