“Niezwykłe efekty nie biorą się znikąd”

Nasz zespół łączy kompetencje z zakresu analizy danych (data science) z biznesem (zarządzanie strategiczne), aby działać systemowo oraz metodycznie. Jesteśmy po stronie realnych wyników oraz mierzalnych rezultatów i przede wszystkim za to chcemy być wynagradzani. Nasze procesy zakładają ciągłe doskonalenie, a nasz Zespół jest zawsze głodny wiedzy.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy strategicznym partnerem dla kreacji i ekspansji Twojego biznesu online. Nasza praca nie ogranicza się do prowadzenia kampanii reklamowych. Nie chcemy być kolejną agencją marketingową, jakich jest już wiele - u nas Klient i rozwój jego firmy są zawsze na pierwszym miejscu. Takie podejście jest rzadko spotykane na rynku, co potwierdzają nie tylko Klienci, ale i nasi Pracownicy.

Od 2008 roku wspieramy rozwój małych i dużych firm za pomocą nowoczesnych technologii i strategii pozyskiwania klientów on-line. Na co dzień prowadzimy dziesiątki kampanii reklamowych, których celem w ogromnej większości przypadków jest sprzedaż lub pozyskiwanie leadów. Specjaliści tworzący nasz Zespół mają ponad 10 lat doświadczeń, które budowali pracując nie tylko dla największych graczy na rynku, ale też w znacznie trudniejszym środowisku biznesu właścicielskiego oraz dla projektów start-upowych, gdzie budżety są ograniczone, a presja i wymagania wysokie.

Czym się zajmujemy?


Filary naszej działalności

Online marketing

Sama strona internetowa nie przyprowadzi Ci ani jednego Klienta. Najpierw trzeba go na tę stronę skierować i dopiero wtedy sprzedaż może rosnąć. Od zera do nieskończoności. Nie chcemy się chwalić, ale dobrze wiemy, jak zdobywać klientów w Internecie - robimy to od lat.

Ekspansja biznesu

Wspieramy naszych Klientów również w zakresie ekspansji ich biznesów na rynki zagraniczne. Mamy na swoim koncie sukcesy w tym obszarze i obecnie prowadzimy kilka takich projektów. Dzięki temu nasze doświadczenia pozostają aktualne. Jeśli chcesz działać nie tylko w Polsce - dobrze trafiłeś!

Jak pracujemy?

W uproszczeniu naszą pracę możemy podzielić na 3 główne etapy:

Etap 1: estymacja popytu

Analiza szans oraz ryzyk w kontekście potencjału rynkowego oraz biznesu Klienta.

Etap 2: rozpoznanie bojem

Wdrożenie, testowanie i optymalizacja działań operacyjnych.

Etap 3: optymalizacja

Proces ciągłego doskonalenia działań w oparciu o wyniki.