Poznajmy się i porozmawiajmy o możliwej współpracy.
W wielkim skrócie, analityka internetowa służy do zbierania w zgodzie z prawem dostępnych danych o osobach trafiających na naszą stronę, zwanych dalej użytkownikami. Ponieważ same dane nie wystarczają, należy je po zebraniu przeanalizować. Sztuka polega na tym, by wiedzieć jakie dane i w jaki sposób zbierać, aby wyciągnąć z nich potrzebne nam informacje. Cele analityki […]
Z dumą informujemy iż uzyskaliśmy status certyfikowanego partnera Microsoft Advertising! Począwszy od 2017 roku współpracujemy z Microsoftem przy kampaniach reklamowych, głównie naszych klientów e-commerce. Początkowe możliwości reklamowania były ograniczone, np. reklama produktów obejmowała jedynie wybrane rynki zagraniczne takie jak: USA, Niemcy, Francja, czy Wielka Brytania. Korzystaliśmy z tego narzędzia przy wspieraniu zagranicznej ekspansji naszych klientów. […]
Podczas procesu rekrutacji na stanowisko młodszego specjalisty ds. SEM często zauważamy, że nawet osoby z doświadczeniem robią wiele błędów przy tworzeniu struktur kampanii. Struktura kampanii w uproszczonej wersji składa się z: listy słów kluczowych, które są podzielone na grupy reklam, te z kolei są podzielone na kampanie listy tekstów reklam przypisanych do grup reklam W […]
Radosław Karpiński związany jest z branżą SEM i SEO od 2010 roku i doskonale wie jak łączyć twarde analizy z marketingową kreatywnością. Udowadnia, że stereotyp informatyka zamkniętego w wąskiej, specjalistycznej dziedzinie należy włożyć między bajki. Interesuje się… cóż w zasadzie łatwiej powiedzieć czym się nie interesuje. Jak sam przyznaje, drzemią w nim instynkty wynalazcy i […]
Automated page speed optimizations for fast site performance