Poznajmy się i porozmawiajmy o możliwej współpracy.
Dzielimy się swoją wiedzą o biznesie, marketingu i rynku e-commerce. Przeprowadzamy wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami, którzy osiągnęli sukces. Opisujemy tajniki branży w prostych słowach i dostarczamy inspiracji do rozwoju.
Pan Marek od lat sprzedaje w swoim sklepie internetowym koszulki z zabawnymi nadrukami. Jego flagowy model to czarny t-shirt z napisem: „Niezły ananas”. Pewnego dnia w skrzynce p. Marka pojawiło się niepokojące pismo od firmy Zarabiam sp. z o.o. Jej właściciel zażądał usunięcia towarów ze wspomnianym napisem, a ponadto chce otrzymać odszkodowanie w wysokości 2500 […]
Zysk w biznesie to skutek uboczny. Czego? Skoncentrowania uwagi na Klientach. Załóżmy, że przyciągniesz internautów, wygenerujesz ruch i… nic. Ludzie odejdą do konkurencji, bo nie znaleźli u Ciebie tego, czego oczekują. A umówmy się, oczekują znacznie więcej niż dobrego produktu. Doskonale pokazuje to najnowszy raport „Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie? Ścieżki zakupowe […]
Nie narzekasz na brak odwiedzających na swojej stronie, ale kasa wciąż się nie zgadza? Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep stacjonarny. Klienci przychodzą, ale jedni zniechęcają się nieatrakcyjnym wyglądem witryny sklepowej, inni nie mogą znaleźć potrzebnych rzeczy, ponieważ towary nie są odpowiednio posegregowane, a jeszcze inni nie do końca ufają w dobrą jakość produktów, bo brakuje plakietek […]
W ostatnim kwartale 2022 roku wywołaliśmy poważny problem w firmie naszego Klienta… Dzięki naszym działaniom spływa do niego tyle zamówień, że aż ledwo starcza mu rąk do pracy. Kampanie, które prowadzimy dla firmy z branży budowlanej przełożyły się na ROAS (zwrot wydatków na reklamę) w wysokości: październik – 2042% listopad – 2165% grudzień – 2530% […]
Słowo „kryzys” odmienia się teraz przez wszystkie możliwe przypadki, więc nic dziwnego, że część przedsiębiorców nie wierzy już w osiąganie spektakularnych efektów sprzedażowych. Jaki ROAS może być zadowalający w dzisiejszych czasach? 200%, 300%, 400%? A jednak wyniki mogą być znacznie lepsze, nawet przy tak szalonych perturbacjach rynkowych, z jakimi mamy obecnie do czynienia. W ostatnim […]
Dyrektywa Omnibus zelektryzowała środowisko biznesowe i ostatnio zdominowała debatę w social mediach, ale trzeba pamiętać o kolejnych ważnych zmianach w prawie reklamowym, które weszły w życie wraz z 2023 rokiem. Nowe przepisy dotyczą reklamowania wyrobów medycznych i usług medycyny estetycznej. Co się zmieniło? Medyk (nie)poleca… Oglądając telewizję, przez ostatnie lata można było odnieść wrażenie, że […]
Wdrożyłeś już zmiany w swoim sklepie online? Jeśli nie, to takie niedopatrzenie może Cię słono kosztować… 1 stycznia 2023 r. w Polsce weszła w życie unijna dyrektywa Omnibus, która oznacza rewolucję zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sektorze e-commerce. Mimo że nowe przepisy obowiązują od niedzieli, nie wszyscy zdołali przystosować swoje sklepy internetowe do […]
Czy wiesz, że w marketingu, podobnie jak w szkole, łatwo wpaść w pułapkę trzech „Z”? Zaplanuj, zrealizuj, zapomnij – przedsiębiorcy i marketingowcy często powielają ten schemat. Wpadasz na pomysł, wdrażasz go, widzisz jakiś efekt i… tyle. Uważasz, że można dopisać kolejny sukces na swoim koncie. Nie dostrzegasz, że wdrożone rozwiązania warto zmodyfikować, żeby przyniosły jeszcze […]
Jak przebić się ze swoją ofertą do TOP3 wyszukiwań Google? Tym razem kluczem do sukcesu okazało się planowanie działań z dużym wyprzedzeniem. Postanowiliśmy wystartować w wyścigu jako pierwsi i dzięki temu wskoczyliśmy na marketingowe podium. Już na wiosnę zaczęliśmy przygotowywać wytyczne dla stron, które potem wystarczyło tylko w odpowiednim momencie wdrożyć. Promowaliśmy ofertę naszego Klienta […]
To był zwykły dzień pracy. Marta jak co dzień była pochłonięta kolejnymi sprawami prawnymi, gdy nagle ktoś zapukał do drzwi gabinetu. W progu stanęła elegancko ubrana kobieta. -Dzień dobry, jestem przedstawicielem Google. Czy możemy chwilę porozmawiać? -Tak, zapraszam. Kobieta przedstawiła się i pokazała plakietkę poświadczającą jej stanowisko. – Przyszłam, żeby pomóc Pani w sprawie marketingu […]
Zamknij oczy i wyobraź sobie… Marketing, w którym nie musisz inwestować w kosztowne i długotrwałe badania rynku, a i tak uzyskujesz wiedzę na temat preferencji Klientów. Marketing, w którym nie szukasz osób zainteresowanych Twoją usługą, lecz to one poszukują Ciebie. Marketing, który postrzegany jest przez Klientów nie jako zwykła reklama, ale jako… pomoc w rozwiązywaniu […]
Historia sklepu Sunvita stanowi dowód siły marketingu internetowego. Rozszerzenie sprzedaży stacjonarnej o sprzedaż online i wdrożenie przemyślanych kampanii doprowadziło do zwiększania zysków nawet o kilkadziesiąt procent. Co więcej, ta historia pokazuje, że w marketingu i biznesie nie zawsze chodzi wyłącznie o pieniądze. W tym przypadku promowanie marki wiąże się również z promowaniem zdrowego stylu życia. […]
Analiza słów kluczowych pokazuje, że właściciele chcą zapewnić swoim czworonożnym przyjaciołom to, co najlepsze. Popularność haseł związanych z karmą rośnie i nic nie wskazuje na to, żeby ten trend mógł się w najbliższym czasie zmienić. Wzrasta również świadomość klientów w kwestii jakości produktów. Coraz częściej szukają karm o konkretnym składzie lub o konkretnych właściwościach. Sprawdź […]
Od kilku lat w wyszukiwarkach stale rośnie popularność haseł związanych z kawą. Jeszcze w 2018 roku potencjał słów kluczowych w tym segmencie przekraczał 100 tys., by już w 2021 roku osiągnąć niemal dwukrotnie wyższy poziom. To dynamicznie rozwijająca się branża, w której wciąż można liczyć na coraz wyższe zyski, pod warunkiem że przedsiębiorcy dobrze wyczują […]
Od początku 2019 roku rośnie potencjał dla haseł związanych z roślinami doniczkowymi. Największy skok popularności zaczął się jednak w 2020 roku. Przypuszczamy, że duży wpływ na te wyniki miała pandemia oraz praca zdalna. Sezonowość Planuj w grudniu, sprzedawaj w maju i czerwcu Tak jak w każdej branży, tak i tutaj zdarzają się miesiące kiedy zainteresowanie […]
A gdyby tak zamiast ciągle skupiać się na słabszych obszarach, skoncentrować uwagę na swoich talentach? Niby prosta myśl, a zmienia tak wiele! Właśnie w ten sposób chcemy działać w Infronie. Doskonalmy nawet to, co funkcjonuje dobrze. A wszystko po to, żeby wprowadzać jeszcze więcej efektywnych usprawnień. „Nieoszlifowany talent jest jak diament, ale ten oszlifowany – […]
Ponad 99% pozytywnych spośród 14 tysięcy ocen na Opineo, idealnie skrojona strona pod względem UX, e-Gazela biznesu zdobywana nieprzerwanie od 2014 roku – oto doskonała definicja rynkowego sukcesu. Sklep Kartony24.eu działa od dwudziestu lat i jest jedną z najbardziej popularnych stron związanych z kartonami w Google. Zespół z tej firmy wie jak zmienić zwykłe pudełko […]
W wielkim skrócie, analityka internetowa służy do zbierania w zgodzie z prawem dostępnych danych o osobach trafiających na naszą stronę, zwanych dalej użytkownikami. Ponieważ same dane nie wystarczają, należy je po zebraniu przeanalizować. Sztuka polega na tym, by wiedzieć jakie dane i w jaki sposób zbierać, aby wyciągnąć z nich potrzebne nam informacje. Cele analityki […]
Z dumą informujemy iż uzyskaliśmy status certyfikowanego partnera Microsoft Advertising! Począwszy od 2017 roku współpracujemy z Microsoftem przy kampaniach reklamowych, głównie naszych klientów e-commerce. Początkowe możliwości reklamowania były ograniczone, np. reklama produktów obejmowała jedynie wybrane rynki zagraniczne takie jak: USA, Niemcy, Francja, czy Wielka Brytania. Korzystaliśmy z tego narzędzia przy wspieraniu zagranicznej ekspansji naszych klientów. […]
Podczas procesu rekrutacji na stanowisko młodszego specjalisty ds. SEM często zauważamy, że nawet osoby z doświadczeniem robią wiele błędów przy tworzeniu struktur kampanii. Struktura kampanii w uproszczonej wersji składa się z: listy słów kluczowych, które są podzielone na grupy reklam, te z kolei są podzielone na kampanie listy tekstów reklam przypisanych do grup reklam W […]
Radosław Karpiński związany jest z branżą SEM i SEO od 2010 roku i doskonale wie jak łączyć twarde analizy z marketingową kreatywnością. Udowadnia, że stereotyp informatyka zamkniętego w wąskiej, specjalistycznej dziedzinie należy włożyć między bajki. Interesuje się… cóż w zasadzie łatwiej powiedzieć czym się nie interesuje. Jak sam przyznaje, drzemią w nim instynkty wynalazcy i […]
Automated page speed optimizations for fast site performance