Najnowsze artykuły

Dzielimy się swoją wiedzą o biznesie, marketingu i rynku e-commerce. Przeprowadzamy wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami, którzy osiągnęli sukces. Opisujemy tajniki branży w prostych słowach i dostarczamy inspiracji do rozwoju.  

Adrian Wasikowski

Adrian Wasikowski

Digital Marketing Specialist
optymalizacja_feedu_produktowego

Jak optymalizować feed produktowy w Google Ads

Reklamy produktowe Google Ads (Google Shopping Ads) to jedna z najbardziej efektywnych form promocji w e-commerce. Umożliwiają one użytkownikom szybkie porównanie cen i cech produktów bez konieczności odwiedzania strony sklepu. Kluczowym elementem ich skuteczności jest plik produktowy (feed), który przekazuje Google dane na temat oferowanych produktów.

Czytaj więcej →

Google Ads vs. Meta Ads – Którą platformę wybrać dla swojego biznesu? 

Po dłuższym namyśle zdecydowałeś/-aś, że Twój biznes potrzebuje promocji w internecie. Co dalej?
Czytaj więcej →

Pozycjonowanie PrestaShop w 10 prostych krokach

Dowiedz się, jak skutecznie przeprowadzić pozycjonowanie PrestaShop w 10 krokach i zwiększyć widoczność swojego sklepu online. Poznaj moduły, które wspomogą Cię w działaniach SEO i
Czytaj więcej →

Pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik SEO

Dowiedz się, jak zoptymalizować SEO w Shoper. Praktyczne porady zwiększą widoczność Twojego sklepu w wynikach wyszukiwani
Czytaj więcej →

Pozycjonowanie stron internetowych – co to jest i jak działa?

Pozycjonowanie stron internetowych to proces zwiększania widoczności w Google. Sprawdź, na czym polega i dlaczego jest kluczowe dla sukcesu.
Czytaj więcej →

Nieprawidłowe przypisywanie transakcji w GA4 – Sprawdź, czy nie masz tego problemu u siebie!

Jeśli prowadzimy działania reklamowe w różnych kanałach (kampanie Google Ads, SEO, kampanie w social media, newsletter itp.), to chcielibyśmy wiedzieć, jakie przychody pozyskujemy dzięki każdemu
Czytaj więcej →
Google Wysyłka Zwroty

Google ulepsza informacje o wysyłce i zwrotach w wynikach wyszukiwania

Zapraszamy na cotygodniowy przegląd ze świata marketingu i e-commerce, gdzie omawiamy najnowsze trendy i zmiany w branży. W dzisiejszej prasówce porozmawiamy o najnowszych aktualizacjach ...
Czytaj więcej →

Spadek cen, wzrost satysfakcji klientów: Allegro wprowadza gwarancję najniższej ceny

Allegro wprowadza gwarancję najniższej ceny dla setek tysięcy produktów dostępnych na swojej stronie. Inicjatywa ta ma na celu zwiększenie konkurencyjności platformy względem innych popularnych sklepów
Czytaj więcej →

Google usuwa opinie: Jak odzyskać utracone recenzje na wizytówce My Business?

Opinie klientów pozwalają na ocenienie jakości świadczonych usług oraz stanowią kluczowy element w podejmowaniu decyzji o współpracy z daną firmą. Dodatkowo - im więcej pozytywnych
Czytaj więcej →

Niestabilna sytuacja dla sprzedawców: Zalando wycofuje mniejsze marki z globalnej oferty

W bieżącym tygodniu, wszechobecny świat e-handlu i marketingu przynosi zdumiewające nowości oraz nieoczekiwane decyzje. Aby sprostać wyzwaniom płynącym z tych dynamicznych zmian - prezentujemy wybrane
Czytaj więcej →

„Ewidentnie docieramy szybciej do szerszego grona osób”. Wywiad z Jolantą Zajdel

Ewidentnie docieramy szybciej do szerszego grona osób". Przeczytaj wywiad z Jolantą Zajdel i poznaj skuteczne strategie marketingowe.
Czytaj więcej →

Jak odnieść sukces na rynku opakowań? – wywiad z Gabą Kasprzyk z Kartony24.eu

Jak odnieść sukces na rynku opakowań? Przeczytaj wywiad z Gabą Kasprzyk z Kartony24.eu i poznaj kluczowe strategie biznesowe.
Czytaj więcej →
Scroll to Top