Najnowsze artykuły

Dzielimy się swoją wiedzą o biznesie, marketingu i rynku e-commerce. Przeprowadzamy wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami, którzy osiągnęli sukces. Opisujemy tajniki branży w prostych słowach i dostarczamy inspiracji do rozwoju.  

Adrian Wasikowski

Adrian Wasikowski

Digital Marketing Specialist

Nieprawidłowe przypisywanie transakcji w GA4 – Sprawdź, czy nie masz tego problemu u siebie!

Jeśli prowadzimy działania reklamowe w różnych kanałach (kampanie Google Ads, SEO, kampanie w social media, newsletter itp.), to chcielibyśmy wiedzieć, jakie przychody pozyskujemy dzięki każdemu kanałowi.

Czytaj więcej →
Google Wysyłka Zwroty

Google ulepsza informacje o wysyłce i zwrotach w wynikach wyszukiwania

Zapraszamy na cotygodniowy przegląd ze świata marketingu i e-commerce, gdzie omawiamy najnowsze trendy i zmiany w branży. W dzisiejszej prasówce porozmawiamy o najnowszych aktualizacjach ...
Czytaj więcej →

Spadek cen, wzrost satysfakcji klientów: Allegro wprowadza gwarancję najniższej ceny

Allegro wprowadza gwarancję najniższej ceny dla setek tysięcy produktów dostępnych na swojej stronie. Inicjatywa ta ma na celu zwiększenie konkurencyjności platformy względem innych popularnych sklepów
Czytaj więcej →

Google usuwa opinie: Jak odzyskać utracone recenzje na wizytówce My Business?

Opinie klientów pozwalają na ocenienie jakości świadczonych usług oraz stanowią kluczowy element w podejmowaniu decyzji o współpracy z daną firmą. Dodatkowo - im więcej pozytywnych
Czytaj więcej →

Niestabilna sytuacja dla sprzedawców: Zalando wycofuje mniejsze marki z globalnej oferty

W bieżącym tygodniu, wszechobecny świat e-handlu i marketingu przynosi zdumiewające nowości oraz nieoczekiwane decyzje. Aby sprostać wyzwaniom płynącym z tych dynamicznych zmian - prezentujemy wybrane
Czytaj więcej →

Krytyczny błąd WooCommerce Payments

22 marca 2023 r. odkryto poważną lukę w WooCommerce Payments – popularnej wtyczce systemu WooCommerce, która umożliwia prowadzenie sprzedaży poprzez sklep internetowy oparty na platformie
Czytaj więcej →

UOKiK skontrolował sklepy: pierwsze kary i nowe zasady oznaczania cen

Bard jest już dostępny dla niektórych użytkowników, dodatkowo Google otworzył listę oczekujących dla osób z Wielkiej Brytanii i USA.
Czytaj więcej →

Rewolucja w reklamach lokalnych: Google pozwala zgłaszać nieuczciwe opinie

Rynek e-commerce i marketingu w tym tygodniu znowu pulsuje życiem, przynosząc zaskakujące nowinki i zmiany. Aby nie stracić z oczu tych dynamicznych przemian, zapraszamy na
Czytaj więcej →

TikTok wchodzi na rynek reklam w wyszukiwarkach

TikTok, popularna aplikacja do krótkich filmów, szykuje się do wprowadzenia nowej funkcji, pozwalającej na reklamowanie w wyszukiwarce. W ten sposób rzuca bezpośrednie wyzwanie dla Google
Czytaj więcej →

Wyświetlaj bezpłatnie swoje produkty w Google Shopping

Erli, jedna z wiodących platform e-commerce w Polsce, ogłosiła swoje wyniki za rok 2022, który był dla niej bardzo udany. Platforma z powodzeniem utrzymuje swoją
Czytaj więcej →

„Ewidentnie docieramy szybciej do szerszego grona osób”. Wywiad z Jolantą Zajdel

Historia sklepu Sunvita stanowi dowód siły marketingu internetowego. Rozszerzenie sprzedaży stacjonarnej o sprzedaż online i wdrożenie przemyślanych kampanii doprowadziło do zwiększania zysków nawet o kilkadziesiąt procent.
Czytaj więcej →

Jak odnieść sukces na rynku opakowań? – wywiad z Gabą Kasprzyk z Kartony24.eu

Ponad 99% pozytywnych spośród 14 tysięcy ocen na Opineo, idealnie skrojona strona pod względem UX, e-Gazela biznesu zdobywana nieprzerwanie od 2014 roku – oto doskonała definicja
Czytaj więcej →
Scroll to Top