Poznajmy się i porozmawiajmy o możliwej współpracy.
Generowanie sprzedaży to nasz główny cel. Dobieramy kanały reklamowe
do poszczególnych Klientów: prowadzimy kampanie w Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, Allegro Ads, na LinkedIn, pozycjonujemy strony w wyszukiwarkach, m.in. Google, Bing, Seznam.
Przykład – Klient z branży budowlanej – przychody z kampanii Google Ads:
2 212 369 zł
– przychód z kampanii w okresie 2021-01-01 – 2023-02-28
+ 187%
– wzrost przychodów w 2022 r. w porównaniu do 2021 r.
Uwaga: niższa sprzedaż w kwartałach Q1 wynika z sezonowości.
Prowadzimy i optymalizujemy kampanie, doradzamy Klientowi w kwestii poszerzania asortymentu oraz zmian na stronie.
Przykład – Klient z branży żywnościowej – przychody z kampanii Google Ads:
4 441 986 zł
– przychód z kampanii w okresie 2021-01-01 – 2023-02-28
+ 58%
– wzrost przychodów w 2022 r. w porównaniu do 2021 r.
Przykład – Klient sprzedający produkty B2B – przychody z kampanii Google Ads, Bing Ads oraz pozycjonowania strony w Google i Bing:
24 769 389 zł
– przychód z kampanii w okresie 2021-01-01 – 2023-02-28
+ 11%
– wzrost przychodów w 2022 r. w porównaniu do 2021 r.
Branża jest bardzo konkurencyjna. Dzięki nam Klient jest jednym z kluczowych graczy
i coraz bardziej umacnia swoją pozycję na rynku. Poza kompleksowym prowadzeniem wspomnianych w nagłówku działań doradzamy Klientowi w kwestii dodawania nowych kategorii, tworzenia treści oraz lojalizowania użytkowników sklepu.
Uwaga: Kampanie optymalizujemy przede wszystkim pod kątem dotarcia do nowych użytkowników. Z tego względu wzrost przychodów z “naszych” kanałów może nie wyglądać imponująco. Zdecydowanie większe wzrosty widać, jeśli weźmie się pod uwagę całą sprzedaż w sklepie (czyli zakupy powracających użytkowników kupujących już bezpośrednio).
Analizujemy potencjały różnych krajów, doradzamy, w których z nich warto rozpocząć sprzedaż. Poza reklamą w Google/Bing/Facebook zajmujemy się prowadzeniem kampanii
w lokalnych mediach, np. Seznam/Heureka.
Prowadzimy działania marketingowe we wszystkich krajach UE oraz w USA. Mamy doświadczenie również w promocji na bardziej egzotycznych rynkach jak Indie czy RPA.
Przykład – Klient z branży modowej – podział przychodów per kraj dla roku 2022:
Dzięki naszym działaniom strony naszych Klientów wyświetlają się na górze listy z wynikami wyszukiwania – nawet dla konkurencyjnych haseł. Skupiamy się szczególnie na hasłach sprzedażowych.
Przykład – Klient z branży medycznej – regularny wzrost widoczności – większa liczba kliknięć i wyświetleń:
Lepsze pozycje w Google przekładają się na wzrost ruchu i przychodów z wyszukiwarki:
Na poniższym wykresie widać poprawę widoczności strony wyłącznie dla zapytań z członem “cena”, a więc bardzo ważnych zapytań ze względu na generowanie sprzedaży:
Przykład – Klient z branży żywieniowej – regularny wzrost widoczności:
Stosujemy zaawansowane opcje kierowania reklam w różnych kanałach, żeby docierać
do potencjalnych klientów naszych partnerów biznesowych. Zachęcamy ich do pozostawienia swoich danych kontaktowych (tzw. lead). Dążymy do pozyskiwania wartościowych leadów niskim kosztem.
Przykład – Klient z branży NGO – niski koszt leada w okresie 2023-01-01 – 2023-03-09 w kampaniach Facebook Ads:
Przykład – Klient z branży medycznej z asortymentem ponad 5000 produktów
Przygotowaliśmy narzędzie, które podpowiadało, dla których niedostępnych produktów należy w pierwszej kolejności uzupełnić stany magazynowe.
Zgłoszenie jednego produktu miało znaczny wpływ na wyniki sprzedażowe Klienta. Przychód z tego produktu w ciągu trzech tygodni stanowił 1,95% całkowitego przychodu sklepu:
Analizując koszyki zakupowe można było zauważyć, że użytkownicy, którzy trafiali do sklepu dzięki temu produktowi kupowali też dodatkowe rzeczy. Biorąc pod uwagę całe koszyki takich osób, można stwierdzić, że dodanie jednego produktu wpłynęło na wygenerowanie 4,24% całkowitej sprzedaży:
Przykład: Klient z branży żywieniowej – ruch z wyszukiwarki Google wygenerowany tylko przez jeden artykuł na blogu:
Łączymy dane z wielu źródeł: baz danych Klientów, systemów analitycznych jak Google Analytics, dane dotyczące kampanii reklamowych, dane z tabel w spreadsheetach
i przygotowujemy funkcjonalne pulpity, które ułatwiają wyciąganie wniosków
i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.
Niektóre znane firmy korzystają z usług naszych programistów i administratorów serwerów
w momencie, gdy ich działy IT nie są w stanie rozwiązać problemu. Działamy jako ostatnia linia wsparcia, ludzie od zadań specjalnych.
Wykorzystując autorskie narzędzia i duże pokłady kreatywności zwiększamy sprzedaż u naszych partnerów biznesowych.
Nie ograniczamy się do działania w dwóch-trzech kanałach. Wykorzystujemy wszelkie możliwości, żeby nasi Klienci mogli się rozwijać, m.in.: Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, Allegro Ads, pozycjonowanie w Google/Bing i innych wyszukiwarkach, mailing, prowadzenie profili w mediach społecznościowych.