Słowo „kryzys” odmienia się teraz przez wszystkie możliwe przypadki, więc nic dziwnego, że część przedsiębiorców nie wierzy już w osiąganie spektakularnych efektów sprzedażowych. Jaki ROAS może być zadowalający w dzisiejszych czasach? 200%, 300%, 400%? A jednak wyniki mogą być znacznie lepsze, nawet przy tak szalonych perturbacjach rynkowych, z jakimi mamy obecnie do czynienia.
W ostatnim kwartale 2022 roku nasze kampanie wygenerowały dla Klienta z branży zdrowej żywności ROAS (zwrot wydatków na reklamę) na poziomie:
październik – 1787%
listopad – 2081%
grudzień -1886%
Kryzys nie kryzys, widać, że umiejętnie realizowana strategia oraz szybka reakcja na aktualne trendy rynkowe robią swoje i przynoszą rzeczywiste efekty.
Uwaga: Średnie miesięczne przychody z kampanii od października do grudnia wynoszą 53 tys. zł. Dane dotyczące współczynnika ROAS nie uwzględniają kampanii brandowej (ze słowami zawierającymi nazwę sklepu Klienta).