Jaki ROAS można osiągnąć w czasie kryzysu?

Aleksandra Dąbrowska

Słowo „kryzys” odmienia się teraz przez wszystkie możliwe przypadki, więc nic dziwnego, że część przedsiębiorców nie wierzy już w osiąganie spektakularnych efektów sprzedażowych. Jaki ROAS może być zadowalający w dzisiejszych czasach? 200%, 300%, 400%? A jednak wyniki mogą być znacznie lepsze, nawet przy tak szalonych perturbacjach rynkowych, z jakimi mamy obecnie do czynienia.

W ostatnim kwartale 2022 roku nasze kampanie wygenerowały dla Klienta z branży zdrowej żywności ROAS (zwrot wydatków na reklamę) na poziomie:

październik – 1787%

listopad – 2081%

grudzień -1886%

Kryzys nie kryzys, widać, że umiejętnie realizowana strategia oraz szybka reakcja na aktualne trendy rynkowe robią swoje i przynoszą rzeczywiste efekty.

Uwaga: Średnie miesięczne przychody z kampanii od października do grudnia wynoszą 53 tys. zł. Dane dotyczące współczynnika ROAS nie uwzględniają kampanii brandowej (ze słowami zawierającymi nazwę sklepu Klienta).