Poznajmy się i porozmawiajmy o możliwej współpracy.
Zajmujemy się marketingiem online od A do Z, ponieważ dobrze wiemy, że tylko wielotorowe działanie przynosi najlepsze efekty. Analizy, content, pozycjonowanie i reklamy – otrzymujesz pełen pakiet usług.
Pozycjonowanie Sklepów Internetowych
Co z tego, że oferujesz świetne produkty i gwarantujesz obsługę na najwyższym poziomie, skoro klienci nie wiedzą o istnieniu Twojego sklepu? No właśnie, warunkiem szybkiego zwiększania zysków jest dobra widoczność w sieci. W Infronie znamy sposoby na podniesienie Twojej pozycji w wyszukiwarkach. Interesują nas tylko najwyższe miejsca.
Pozycjonowanie Shoper
Pozycjonowanie IdoSell
Pozycjonowanie WooCommerce
Audyt SEO
Reklamy płatne
Wiemy, że nie znosisz marnować pieniędzy na nieefektywne działania. My także. Dlatego wykorzystujemy potencjał płatnych kampanii w Internecie, żeby precyzyjnie określać grupę docelową i docierać do osób, które naprawdę potrzebują Twoich produktów. Nie idziemy na ilość, ale na jakość. Wolimy trafiać do klientów, którzy sami szukają tego, co oferujesz. To przynosi o wiele lepsze efekty.
Prowadzenie kampanii Google Ads
Kampanie produktowe (PLA)
Reklama Youtube
Prowadzenie kampanii na Fb
Allegro Ads
Remarketing
Audyty kont Google Ads
Marketing i sprzedaż
Wiele osób wchodzi na Twoją stronę, ale tylko nieliczne osoby dokonują zakupu? A może klienci zamawiają produkt, ale potem już więcej nie wracają? W takim razie musisz znaleźć sposób na zaangażowanie odwiedzających i na zbudowanie z nimi trwałej relacji. Właśnie tym się zajmujemy – zmienianiem użytkowników Twojej strony w stałych klientów.
Content Marketing
Projektowanie lejków marketingowych
Projektowanie lejków sprzedażowych
Copywriting
Analityka sklepów internetowych
Czy wiesz jak wiele informacji na temat odwiedzających kryje się w statystykach? Na jakim etapie zniechęcają się do zakupu, jakie treści są dla nich naprawdę przydatne, co skłania ich do opuszczenia witryny… Taka wiedza jest na wagę złota, a my potrafimy wydobyć ją ze skomplikowanych wykresów i zrobić z niej użytek, czyli wskazać konkretne obszary do poprawy.
Analiza ścieżki Zakupowej
Audyt UX
Optymalizacja Konwersji
Raporty Google Data Studio