Wszystkie usługi w jednym miejscu

Zajmujemy się marketingiem online od A do Z, ponieważ dobrze wiemy, że tylko wielotorowe działanie przynosi najlepsze efekty. Analizy, content, pozycjonowanie i reklamy – otrzymujesz pełen pakiet usług.

Pozycjonowanie Sklepów Internetowych

Co z tego, że oferujesz świetne produkty i gwarantujesz obsługę na najwyższym poziomie, skoro klienci nie wiedzą o istnieniu Twojego sklepu? No właśnie, warunkiem szybkiego zwiększania zysków jest dobra widoczność w sieci. W Infronie znamy sposoby na podniesienie Twojej pozycji w wyszukiwarkach. Interesują nas tylko najwyższe miejsca.

Shoper
Pozycjonowanie Shoper
IdoSell
Pozycjonowanie IdoSell
WooCommerce
Pozycjonowanie WooCommerce
Audyt SEO
Audyt SEO

Reklamy płatne

Wiemy, że nie znosisz marnować pieniędzy na nieefektywne działania. My także. Dlatego wykorzystujemy potencjał płatnych kampanii w Internecie, żeby precyzyjnie określać grupę docelową i docierać do osób, które naprawdę potrzebują Twoich produktów. Nie idziemy na ilość, ale na jakość. Wolimy trafiać do klientów, którzy sami szukają tego, co oferujesz. To przynosi o wiele lepsze efekty.

Prowadzenie Kampanii Google Ads
Prowadzenie Kampanii Google Ads
Kampanie produktowe (PLA)
Kampanie produktowe (PLA)
Reklama Youtube
Reklama Youtube
Prowadzenie kampanii na Fb
Prowadzenie kampanii na Fb
Remarketing
Remarketing
Audyty kont Google Ads
Audyty kont Google Ads

Marketing i sprzedaż

Wiele osób wchodzi na Twoją stronę, ale tylko nieliczne osoby dokonują zakupu? A może klienci zamawiają produkt, ale potem już więcej nie wracają? W takim razie musisz znaleźć sposób na zaangażowanie odwiedzających i na zbudowanie z nimi trwałej relacji. Właśnie tym się zajmujemy – zmienianiem użytkowników Twojej strony w stałych klientów.

Content Marketing
Content Marketing
Projektowanie lejków marketingowych
Projektowanie lejków marketingowych
Projektowanie lejków sprzedażowych
Projektowanie lejków sprzedażowych
Reklama Youtube
Copywriting

Analityka sklepów internetowych

Czy wiesz jak wiele informacji na temat odwiedzających kryje się w statystykach? Na jakim etapie zniechęcają się do zakupu, jakie treści są dla nich naprawdę przydatne, co skłania ich do opuszczenia witryny… Taka wiedza jest na wagę złota, a my potrafimy wydobyć ją ze skomplikowanych wykresów i zrobić z niej użytek, czyli wskazać konkretne obszary do poprawy.

Analiza ścieżki Zakupowej
Analiza ścieżki Zakupowej
Audyt UX
Optymalizacja Konwersji
Optymalizacja Konwersji
Raporty Google Data Studio
Raporty Google Data Studio
Scroll to Top