Oferty naszego Klienta w TOP3 wyszukiwanych fraz Google

Aleksandra Dąbrowska

Jak przebić się ze swoją ofertą do TOP3 wyszukiwań Google? Tym razem kluczem do sukcesu okazało się planowanie działań z dużym wyprzedzeniem. Postanowiliśmy wystartować w wyścigu jako pierwsi i dzięki temu wskoczyliśmy na marketingowe podium. 

Już na wiosnę zaczęliśmy przygotowywać wytyczne dla stron, które potem wystarczyło tylko w odpowiednim momencie wdrożyć. Promowaliśmy ofertę naszego Klienta z branży hotelowej, który organizuje dla gości Święta Bożego Narodzenia i sylwestra w malowniczych mazurskich okolicach. Od kilku tygodni obserwujemy rezultaty naszej strategii. Dla zapytań związanych z sylwestrem na Mazurach i z Bożym Narodzeniem na Mazurach oferty naszego Klienta plasują się w TOP3 wyszukiwań Google, a częstokroć pojawiają się na pierwszej pozycji. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, wiele osób będzie mogło przeżyć niezapomniane święta i wymarzonego sylwestra, a nasz Klient ma dodatkowy powód, żeby o północy otworzyć szampana. Zdecydowanie jest co świętować!

Zapytania związane z Bożym Narodzeniem na Mazurach

Zapytania związane z sylwestrem na Mazurach

Przez wiele tygodni obserwowaliśmy stałą tendencję zwyżkową dla zapytań związanych z obydwoma promowanymi przez nas wydarzeniami (jaśniejsza linia na wykresach).