Z dumą informujemy iż uzyskaliśmy status certyfikowanego partnera Microsoft Advertising!
Począwszy od 2017 roku współpracujemy z Microsoftem przy kampaniach reklamowych, głównie naszych klientów e-commerce. Początkowe możliwości reklamowania były ograniczone, np. reklama produktów obejmowała jedynie wybrane rynki zagraniczne takie jak: USA, Niemcy, Francja, czy Wielka Brytania. Korzystaliśmy z tego narzędzia przy wspieraniu zagranicznej ekspansji naszych klientów. Zgodnie z naszą strategią, śmiało dążymy tam, gdzie nie dotarły jeszcze inne firmy, by maksymalizować zyski naszych klientów.
Od 2022 roku system Microsoft Advertising jest powszechnie dostępny dla polskich użytkowników. Dzięki temu firmy mogą korzystać z jego reklam adresowanych na teren Polski, niemal dokładnie tak samo jak ma to miejsce w przypadku reklam Google Ads. Wśród nielicznych agencji jakie otrzymały Status Certyfikowanego Partnera, tym co bez wątpienia nas wyróżnia jest wieloletnie doświadczenie, poparte konkretnymi wynikami finansowymi.
Oczywiście, kampanie Microsoft Advertising, to doskonałe, ale jednak pomocnicze źródło generowania dochodów firmy. Ich pewną wadą jest mniejsza grupa docelowa, do jakiej mogą trafić nasze reklamy. Wynika to z faktu, mniejszej popularności wyszukiwarki Bing. Jednak niewątpliwą zaletą, znacznie mniejsza konkurencja, a więc i koszt jednostkowy. Reklama znana jako Bing Ads, to nowe narzędzie reklamy na polskim rynku. Stąd tak ważna rola fachowości w konfigurowaniu kampanii. W tym zakresie Infron może pochwalić się unikalnym, nieprzerwanym doświadczeniem. Dzięki niemu osiągamy maksymalne wyniki, w tym kanale sprzedażowym.
Wszystkich tych co dopiero poznają Microsoft Advertising zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.