Audyt Google Ads
Płać mniej za lepsze wyniki – skorzystaj z audytu Google Ads
Sprawdzimy, co naprawdę działa na Twoim koncie Google Ads, a co generuje zbędne koszty. Przeanalizujemy kampanie, słowa kluczowe, budżety i reklamy.
Na tej podstawie otrzymasz jasne wskazówki i konkretne działania, które pozwolą Ci zwiększyć skuteczność reklam i lepiej wykorzystać budżet.


W Szczerym Polu
„Propozycje INFRON są zawsze przemyślane, długofalowe i kompleksowe. Agencję wyróżnia profesjonalne podejście, satysfakcjonujący czas reakcji i przemiła obsługa – polecamy szczególnie współpracę z Adrianem i Agnieszką, którzy są naszymi opiekunami.”
Audyt konta Google Ads - zakres działań
Co zyskasz dzięki audytowi Google Ads?
Przeprowadzimy dokładną analizę Twojego konta, aby znaleźć niewykorzystany potencjał i wyeliminować błędy, które obniżają skuteczność reklam. W ramach audytu:
sprawdzimy strukturę kampanii, grup reklam i słów kluczowych,
przeanalizujemy słowa kluczowe, ich dopasowania oraz wykluczenia,
zweryfikujemy, na jakie hasła faktycznie wyświetlają się Twoje reklamy,
ocenimy teksty reklam i rozszerzenia,
sprawdzimy ustawienia kampanii i sposób kierowania reklam,
zbadamy, czy strona docelowa pasuje do treści reklam i intencji użytkowników,
zweryfikujemy konfigurację śledzenia konwersji,
przeanalizujemy plik produktowy i strukturę kampanii produktowej,
podzielimy się najlepszymi praktykami i konkretnymi wskazówkami, co poprawić,
po audycie – do 1 godziny konsultacji z naszym specjalistą.

Cena audytu: od 900 zł netto
Zainwestuj w skuteczność – wyciągnij więcej z każdej złotówki wydanej na reklamę.
Nasze podejście – widoczne w audycie
W kampaniach liczą się dane, kontrola, kreatywność i skuteczność. Dlatego w audycie Google Ads skupiamy się na tym, jak Twoje kampanie są prowadzone – i gdzie można je usprawnić.
Stawiamy na równowagę: wykorzystujemy możliwości automatyzacji, ale nie oddajemy pełnej kontroli algorytmom. Sprawdzamy, czy kampanie są ustawione świadomie, czy automatyczne jak i ręczne ustawienia przekładają się na wyniki, i gdzie tracisz budżet bez efektu.
W audycie pokażemy, co działa, co wymaga poprawy i jak osiągnąć lepszy zwrot z inwestycji dzięki przemyślanej strategii Google Ads.
Możesz zrobić miniaudyt konta sam. Skorzystaj z naszego darmowego pulpitu
Sprawdź w kilka chwil, czy Twoje kampanie są dobrze ustawione!
Nie trać pieniędzy na źle skonfigurowane reklamy! Przygotowaliśmy darmowy pulpit Looker Studio, który pomoże Ci szybko przeanalizować kluczowe ustawienia kampanii Google Ads i wychwycić najczęstsze błędy.
Dzięki niemu sprawdzisz:
✅ czy nie przepalasz budżetu na wyszukiwania własnej marki,
✅ czy masz porządek w kampaniach i pełną kontrolę nad ich działaniem,
✅ czy Twoje reklamy nie wyświetlają się na nieodpowiednie frazy, które generują niepotrzebne koszty,
✅ gdzie podejrzeć wprowadzone zmiany w kampaniach.
💡 Odbierz dostęp za darmo! Wpisz swój e-mail, a od razu prześlemy Ci pulpit zawierający prostą instrukcję obsługi. Możesz od razu wykonać miniaudyt swojego konta!
Masz pytania? Chętnie pomożemy! 🚀

Infron - Opinie o nas
W SZCZERYM POLU2024-10-16Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Jeśli zastanawiacie się nad współpracą z agencją marketingową INFRON – nie czekajcie dłużej! Na początku naszej współpracy przeprowadzony został wywiad dotyczący firmy, jej funkcjonowania oraz celów jakie chcielibyśmy osiągnąć. Agencja wykonała dla nas profesjonalną analizę Google Analytics oraz kampanii Google Ads i przedstawiła nam plan zmian, dopasowanych do naszych potrzeb. Wszystko zostało nam klarownie wytłumaczone, a same rozwiązania, które zostały zaproponowane to do tej pory strzał w 10! 👌 Propozycje INFRON są zawsze przemyślane, długofalowe i kompleksowe. Agencję wyróżnia profesjonalne podejście, satysfakcjonujący czas reakcji i przemiła obsługa – polecamy szczególnie współpracę z Adrianem i Agnieszką, którzy są naszymi opiekunami. Spotcuts Film2024-02-13Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałem kiedyś spory problem w mojej branży, który był bardzo frustrujący. Infron ostatecznie przyszedł mi z pomocą i rozwiązał ten problem za co jestem im mega wdzięczny. Polecam szczególnie sekcję blogową, gdzie być może ktoś coś znajdzie też dla siebie w tematach działaniach SEO itp. Podziękowania dla zespołu InFron Dominik Rudnicki2024-02-08Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Pełen profesjonalizm. Widoczne efekty działań przez firmę zwiększają skuteczność reklamy. Polecam! Pozdrawiam Arkadiusz Gwizdała2024-01-24Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam współpracę z Infron. Pełne zaangażowanie, odpowiedni dobór grup docelowych - zmieniliśmy agencję (współpracowaliśmy wcześniej z dwoma dużymi agencjami) i teraz jesteśmy dopiero zadowoleni z wyników. Adrian Wójcik2024-01-15Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Sprawna obsługa, poziom merytoryczny na wysokim poziomie, szybki czas reakcji i duża wiedza w temacie. Ilona Pietrzak2024-01-12Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam! Szybka, bezproblemowa komunikacja, fajny kreatywny i pomocny zespół. Terminowa, profesjonalna i dobrze wykonana praca:) Vipol Plaza2023-11-03Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Firma Infron efektywnie przywróciła funkcjonalność naszej witryny internetowej. Interwencja była szybka i sprawna, a kontakt dobry i konkretny. Polecamy z pełnym przekonaniem. Faustyna Masłyk2023-10-27Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Rzetelna, terminowa i mierzalna współpraca. Jasno wyjaśnione zagadnienia oraz propozycje rozwiązań wdrożone z uwzględnieniem charakterki branży. Prywatnie jestem fanką Tomka T.- spokój, który od niego bije totalnie uzupełnia mój temperament. Wojciech Suda2023-06-22Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Z Infron znamy się kilka lat. Polecałem ich już kilka razy, miałem też przyjemność prowadzić ich dla zespołu szkolenie - warsztaty z ciągłego doskonalenia. Nie każda firma chce inwestować pieniądze w rozwój. A przecież ten rozwój przekłada się na lepszą pracę u Klientów, jak i wewnątrz samej firmy. Grzegorz Nagaba2023-06-01Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Agencja marketingowa Infron wykonała dla nas profesjonalną analizę naszych ustawień Google Analytics oraz kampanii Google Ads i przedstawiła nam plan zmian, który dopasowany był do naszych indywidualnych potrzeb. Polecamy tę firmę innym, którzy szukają specjalisty w dziedzinie marketingu cyfrowego.Załaduj więcej








Adrian Wasikowski
Tu nie pogadasz z handlowcem. Od razu trafiasz do specjalisty.
Zamiast rozmowy o „pakietach” i „ofertach”, dostaniesz konkretne wskazówki, jak skuteczniej prowadzić swoje kampanie. Nawet jeśli nie zdecydujesz się na współpracę, wyjdziesz z konsultacji bogatszy o cenne informacje.
W czym jeszcze możemy Ci pomóc
Meta Ads
Poprowadzimy dla Ciebie kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie. Przygotujemy również grafiki lub jeśli sam chcesz je tworzyć, prześlemy wytyczne, dzięki którym banery będą skuteczne.
Microsoft Advertising
Obsługujemy kampanie reklamowe
w wyszukiwarce Bing. Nasze działania
i podejście jest tutaj takie samo jak
w przypadku Google Ads.
SEO
Oferujemy usługę pozycjonowania stron (SEO), która zwiększa widoczność Twojej strony w Google i przyciąga więcej klientów do Twojego biznesu.
Nasz Zespół








FAQ
Analiza konta Google Ads to przegląd ustawień, wyników i struktury kampanii w celu znalezienia błędów, niewykorzystanych możliwości i sposobów na poprawę skuteczności reklam.
Audyt może wskazywać także mocne strony Twoich kampanii, które warto nadal rozwijać.
Audyt Google Ads pozwala zidentyfikować nieefektywne ustawienia, błędy w strukturze kampanii i niewykorzystane możliwości. Dzięki temu można obniżyć koszty kliknięć, zwiększyć liczbę konwersji, poprawić trafność reklam oraz lepiej dopasować budżet do celów biznesowych. To realna szansa na poprawę zwrotu z inwestycji (ROAS) i skuteczniejsze wykorzystanie potencjału konta.
Audyt Google Ads to okazja, by upewnić się, że konto jest prowadzone prawidłowo i skutecznie. Pozwala też zidentyfikować obszary do optymalizacji i odkryć niewykorzystany potencjał kampanii.
Tak, możesz skorzystać z naszego darmowego narzędzia do mini audytu kampanii Google Ads. Po darmowy mini audyt zgłoś się tutaj: Mini audyt kampanii Google Ads

Adrian Wasikowski
Tu nie pogadasz z handlowcem. Od razu trafiasz do specjalisty.
Zamiast rozmowy o „pakietach” i „ofertach”, dostaniesz konkretne wskazówki, jak skuteczniej prowadzić swoje kampanie. Nawet jeśli nie zdecydujesz się na współpracę, wyjdziesz z konsultacji bogatszy o cenne informacje.