W dzisiejszych czasach, gdzie rynek online rozwija się z niesłychaną prędkością, trudno nadążyć za wszystkimi nowinkami i zmianami. Dlatego zapraszamy na cotygodniowy przegląd internetu ze świata e-commerce i marketingu!

1# Erli umacnia swoją pozycję na rynku online

Erli, jedna z wiodących platform e-commerce w Polsce, ogłosiła swoje wyniki za rok 2022, który był dla niej bardzo udany. Platforma z powodzeniem utrzymuje swoją pozycję na rynku e-commerce i umacnia ją dzięki ponad 15 tysiącom sprzedawców, którzy oferują klientom ponad 15 milionów produktów.

Jednym z kluczowych czynników sukcesu Erli jest wsparcie, jakie oferuje swoim sprzedawcom. Model zakłada szereg korzyści:

  • niższe prowizje,
  • brak opłat za procesowanie płatności,
  • darmowy kreator sklepu internetowego z własną subdomeną,
  • dopłaty do kosztów logistycznych w ofercie ERLI Pro – realizowane we współpracy z InPost,
  • program ERLI Campaigns, który umożliwia obniżenie kosztów reklamy oferowanych produktów dzięki dopłatom do kampanii.

To wszystko stanowi świetną propozycję dla firm, które jeszcze zastanawiają się nad wejściem na tę platformę sprzedażową.

2# Google Shoping umożliwia teraz lokalnym firmom wyświetlanie produktów za darmo produktów

Google umożliwia teraz firmom dodawanie swoich produktów bezpośrednio do wyników wyszukiwania za pośrednictwem menedżera Profilu Firmy. Dzięki temu lokalne firmy, które nie dodają jeszcze swoich produktów za pomocą tego narzędzia, mogą teraz zacząć to robić i odnieść korzyści z pojawienia się w Google Zakupach.

Jeśli prowadzisz firmę i chcesz zwiększyć swoją obecność online, warto wykorzystać tę funkcjonalność.

3# Kampanie Performance Max dla hoteli

To kolejna nowość w kampaniach Performance Max, która przyniesie korzyści branży hotelarskiej.

Reklamodawcy, którzy korzystają z Performance Max dla celów związanych z podróżami, mogą wybrać obiekty hotelowe z mapy przy użyciu narzędzia do wyboru hoteli. Jeden PMax dla podróży może obsługiwać nawet do stu obiektów z różnymi lokalizacjami, obrazami i komunikatami. Google będzie udostępniał również wyniki kampanii dla każdej lokalizacji osobno, co pozwoli na łatwiejsze przeglądanie ruchu według obiektów hotelowych i zrozumienie popytu w różnych miejscach.

4# Integracja GA4 z GAds – tworzenie list remarketingowych

W nadchodzących miesiącach narzędzie do tworzenia odbiorców Google Analytics 4 zostanie zintegrowane z platformą reklamową Google Ads. Dzięki temu użytkownicy będą mogli łatwiej tworzyć i stosować listy odbiorców w swoich kampaniach.

W związku ze zbliżającą się migracją administratorzy będą musieli przypisać odpowiednie role użytkownikom, aby mieli dostęp do niezbędnych funkcji. W celu włączenia tej funkcji Google Ads wprowadza nowy model zarządzania dostępem i należy o tym pamiętać.

Scroll to Top