Najnowsze artykuły

Dzielimy się swoją wiedzą o biznesie, marketingu i rynku e-commerce. Przeprowadzamy wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami, którzy osiągnęli sukces. Opisujemy tajniki branży w prostych słowach i dostarczamy inspiracji do rozwoju.  

Adrian Wasikowski

Adrian Wasikowski

Digital Marketing Specialist

Firmowe strony ofiarą cyberataków. Kary finansowe za linki do nielegalnych kasyn

Coraz więcej polskich firm staje się ofiarami cyberprzestępców, którzy wykorzystują luki w popularnych systemach CMS, takich jak WordPress. Na stronach internetowych przedsiębiorstw pojawiają się ukryte linki oraz nieautoryzowane artykuły prowadzące do zagranicznych kasyn online. Problem nie ogranicza się wyłącznie do spadku pozycji w Google czy utraty reputacji – może skutkować to także dotkliwymi karami finansowymi.

Czytaj więcej →
Gwiazdki przy reklamach produktowych w Google Ads

Gwiazdki przy reklamach produktowych w Google Ads – kompleksowy poradnik

Gwiazdki z opiniami w reklamach produktowych Google Ads (tzw. product ratings) to coraz ważniejszy element strategii marketingowej e-commerce. Wyróżniają ofertę w wynikach wyszukiwania, budują zaufanie ...
Czytaj więcej →
wyklikiwanie reklam Google Ads przez konkurencję

Wyklikiwanie reklam Google Ads przez konkurencję – Porady

Twoje reklamy Google Ads mogą być wyklikiwane przez konkurencję. Zobacz, jak to rozpoznać, udokumentować i skutecznie zgłosić do Google.
Czytaj więcej →
koszty google ads w różnych branżach

Jak wyglądają koszty Google Ads w różnych branżach?

Skorzystaj z darmowego, interaktywnego pulpitu, w którym sprawdzisz stawki ponad 40 tys. słów kluczowych z 11 branż. Sprawdź, jakie są najdroższe i najtańsze słowa w ...
Czytaj więcej →
Jakie błędy są spotykane w audytach Google Ads

Jakie błędy są spotykane w audytach Google Ads

Audyt Google Ads to jeden z najważniejszych procesów, które pomagają firmom zwiększać efektywność kampanii i lepiej wykorzystywać budżet reklamowy. Niestety, wiele kont reklamowych zawiera powtarzalne ...
Czytaj więcej →
optymalizacja_feedu_produktowego

Jak optymalizować feed produktowy w Google Ads

Reklamy produktowe Google Ads (Google Shopping Ads) to jedna z najbardziej efektywnych form promocji w e-commerce. Umożliwiają one użytkownikom szybkie porównanie cen i cech produktów ...
Czytaj więcej →

Google Ads vs. Meta Ads – Którą platformę wybrać dla swojego biznesu? 

Po dłuższym namyśle zdecydowałeś/-aś, że Twój biznes potrzebuje promocji w internecie. Co dalej?
Czytaj więcej →

Pozycjonowanie PrestaShop w 10 prostych krokach

Dowiedz się, jak skutecznie przeprowadzić pozycjonowanie PrestaShop w 10 krokach i zwiększyć widoczność swojego sklepu online. Poznaj moduły, które wspomogą Cię w działaniach SEO i ...
Czytaj więcej →

Pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik SEO

Dowiedz się, jak zoptymalizować SEO w Shoper. Praktyczne porady zwiększą widoczność Twojego sklepu w wynikach wyszukiwani
Czytaj więcej →

Pozycjonowanie stron internetowych – co to jest i jak działa?

Pozycjonowanie stron internetowych to proces zwiększania widoczności w Google. Sprawdź, na czym polega i dlaczego jest kluczowe dla sukcesu.
Czytaj więcej →

„Ewidentnie docieramy szybciej do szerszego grona osób”. Wywiad z Jolantą Zajdel

Ewidentnie docieramy szybciej do szerszego grona osób". Przeczytaj wywiad z Jolantą Zajdel i poznaj skuteczne strategie marketingowe.
Czytaj więcej →

Jak odnieść sukces na rynku opakowań? – wywiad z Gabą Kasprzyk z Kartony24.eu

Jak odnieść sukces na rynku opakowań? Przeczytaj wywiad z Gabą Kasprzyk z Kartony24.eu i poznaj kluczowe strategie biznesowe.
Czytaj więcej →
Przewijanie do góry