Najnowsze artykuły

Dzielimy się swoją wiedzą o biznesie, marketingu i rynku e-commerce. Przeprowadzamy wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami, którzy osiągnęli sukces. Opisujemy tajniki branży w prostych słowach i dostarczamy inspiracji do rozwoju.  

Adrian Wasikowski

Adrian Wasikowski

Digital Marketing Specialist
Gwiazdki przy reklamach produktowych w Google Ads

Gwiazdki przy reklamach produktowych w Google Ads – kompleksowy poradnik

Gwiazdki z opiniami w reklamach produktowych Google Ads (tzw. product ratings) to coraz ważniejszy element strategii marketingowej e-commerce. Wyróżniają ofertę w wynikach wyszukiwania, budują zaufanie i mogą znacząco wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. Jak działają gwiazdki przy reklamach, jakie są ich plusy i minusy, jakie wymogi trzeba spełnić i jak wdrożyć ten system krok po kroku? Poniżej praktyczny przewodnik oparty o aktualne wytyczne Google oraz dobre praktyki rynkowe.

Czytaj więcej →
wyklikiwanie reklam Google Ads przez konkurencję

Wyklikiwanie reklam Google Ads przez konkurencję – Porady

Twoje reklamy Google Ads mogą być wyklikiwane przez konkurencję. Zobacz, jak to rozpoznać, udokumentować i skutecznie zgłosić do Google.
Czytaj więcej →
koszty google ads w różnych branżach

Jak wyglądają koszty Google Ads w różnych branżach?

Skorzystaj z darmowego, interaktywnego pulpitu, w którym sprawdzisz stawki ponad 40 tys. słów kluczowych z 11 branż. Sprawdź, jakie są najdroższe i najtańsze słowa w ...
Czytaj więcej →
Jakie błędy są spotykane w audytach Google Ads

Jakie błędy są spotykane w audytach Google Ads

Audyt Google Ads to jeden z najważniejszych procesów, które pomagają firmom zwiększać efektywność kampanii i lepiej wykorzystywać budżet reklamowy. Niestety, wiele kont reklamowych zawiera powtarzalne ...
Czytaj więcej →
optymalizacja_feedu_produktowego

Jak optymalizować feed produktowy w Google Ads

Reklamy produktowe Google Ads (Google Shopping Ads) to jedna z najbardziej efektywnych form promocji w e-commerce. Umożliwiają one użytkownikom szybkie porównanie cen i cech produktów ...
Czytaj więcej →

Google Ads vs. Meta Ads – Którą platformę wybrać dla swojego biznesu? 

Po dłuższym namyśle zdecydowałeś/-aś, że Twój biznes potrzebuje promocji w internecie. Co dalej?
Czytaj więcej →

Pozycjonowanie PrestaShop w 10 prostych krokach

Dowiedz się, jak skutecznie przeprowadzić pozycjonowanie PrestaShop w 10 krokach i zwiększyć widoczność swojego sklepu online. Poznaj moduły, które wspomogą Cię w działaniach SEO i ...
Czytaj więcej →

Pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik SEO

Dowiedz się, jak zoptymalizować SEO w Shoper. Praktyczne porady zwiększą widoczność Twojego sklepu w wynikach wyszukiwani
Czytaj więcej →

Pozycjonowanie stron internetowych – co to jest i jak działa?

Pozycjonowanie stron internetowych to proces zwiększania widoczności w Google. Sprawdź, na czym polega i dlaczego jest kluczowe dla sukcesu.
Czytaj więcej →

Nieprawidłowe przypisywanie transakcji w GA4 – Sprawdź, czy nie masz tego problemu u siebie!

Jeśli prowadzimy działania reklamowe w różnych kanałach (kampanie Google Ads, SEO, kampanie w social media, newsletter itp.), to chcielibyśmy wiedzieć, jakie przychody pozyskujemy dzięki każdemu ...
Czytaj więcej →

„Ewidentnie docieramy szybciej do szerszego grona osób”. Wywiad z Jolantą Zajdel

Ewidentnie docieramy szybciej do szerszego grona osób". Przeczytaj wywiad z Jolantą Zajdel i poznaj skuteczne strategie marketingowe.
Czytaj więcej →

Jak odnieść sukces na rynku opakowań? – wywiad z Gabą Kasprzyk z Kartony24.eu

Jak odnieść sukces na rynku opakowań? Przeczytaj wywiad z Gabą Kasprzyk z Kartony24.eu i poznaj kluczowe strategie biznesowe.
Czytaj więcej →
Przewijanie do góry