Poznajmy się i porozmawiajmy o możliwej współpracy.
Od początku 2019 roku rośnie potencjał dla haseł związanych z roślinami doniczkowymi. Największy skok popularności zaczął się jednak w 2020 roku. Przypuszczamy, że duży wpływ na te wyniki miała pandemia oraz praca zdalna.
Tak jak w każdej branży, tak i tutaj zdarzają się miesiące kiedy zainteresowanie użytkowników znacząco wzrasta. Bez wątpienia najważniejszymi miesiącami w tej branży są: maj i czerwiec – wtedy można spodziewać się największej wartości przychodów…jeśli dobrze zaplanujesz swoje działania reklamowe.
Duże spadki liczby wyszukiwanych haseł obserwujemy co roku w grudniu – jest to zatem czas, kiedy Twoja kampania Google Ads może notować znaczące spadki, mając jednak świadomość tego, że jest to spowodowane sezonowością nie powinieneś się tym martwić.
Skrzydłokwiat – spadki zainteresowania notujemy głównie w grudniu, w miesiącach wiosennych mocno zyskuje na popularności
Philodendron – najbardziej popularny w czerwcu
Dracena – największy peak w lutym i marcu
Alokazja – jej popularność zwiększa się z roku na rok
Monstera – największa popularność w marcu i kwietniu
Drzewko szczęścia – chociaż konkurencja wśród reklamodawców jest duża, to hasła związane z tymi produktami mają bardzo niskie CPC (nawet 0,02 zł!), dlatego naszym zdaniem warto wprowadzić je do swojej oferty.
Ciekawostka – użytkownicy coraz częściej interesują się hasłami takimi jak “trujące kwiaty doniczkowe”. Rośnie zatem świadomość związana nie tylko z tym jakie kwiaty ładnie wyglądają na parapecie, ale również to jaki wpływ mogą mieć na otoczenie.
Oto przegląd najpopularniejszych kanałów na Youtubie prowadzonych przez sklepy z tej branży:
Oferujemy Ci za darmo dostęp do interaktywnego raportu Google Data Studio / Looker Studio, dzięki któremu znajdziesz odpowiedź na poniższe pytania: